Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Εγκεφαλικό θα πάθω με εσένανε..(Μια φράση που έχουν ξεχάσει παντελώς οι Μελισσιώτες- Βριλησσιώτες - Χαλανδριώτες)


Και τώρα που έμαθες την περιοχή μου. Ωχού… Μελίσσια είπαμε! Κάτσε να σου πω μια ιστορία. Ή μάλλον μην κάθεσαι καθόλου, τόσα σουβλάκια έχεις φάει, καλοκαίρι έρχεται.. τόσα posts στο Facebook.. πώς να χάσετε λίπος απ’ την κοιλιά. Κοιλιά πλάκα σε 4 μερές. Φάτε και χάστε πόντους απ’ την κοιλιά. Όλα τα διάβασες κι όμως τίποτα! Εμ ήταν γιατί δεν είχες διαβάσει εμένα. Τώρα θα τα έχεις όλα στο τσεπάκι σου. Όχι την κοιλιά σου, σ’ αυτό δε μπορώ να κάνω τίποτα. Τα υπόλοιπα όμως είμαι εδώ για σένα!

Ήταν πριν μερικά χρόνια, που έδινα πανελλήνιες. Κλεισμένη όλη μέρα να διαβάζω.. Απαιτητικές οι Πανελλήνιες βλέπεις. Είχα όμως τεράστια όρεξη να πάω για ένα περίπατο. 

Ωραία βραδιά ήταν θυμάμαι.. Αλλά και ωραία να μην ήτανε με τόση κλεισούρα το έξω μου φαινόταν νησιά Barbados

Και τι έχει να ζηλέψει το Αττικό Πάρκο Βριλησσίων – Χαλανδρίου από τα νησιά αυτά..; Τίποτα σε πληροφορώ. Πάω στο μπαμπά μου του λέω, θέλω να πάω μια βόλτα, πάμε; Απάντηση μπαμπά: Έχεις τελειώσει την ύλη σου? Απάντηση Μαμάς (που άκουγε από την κουζίνα): Ζακέτα να πάρεις!
Αφού το λήξαμε στο ναι έχω τελειώσει την ύλη τέταρτη φορά και στο έχει 30 βαθμούς τι να την κάνω τη ζακέτα, φύγαμε για τη Μπαϊμπάς..Έτσι μου την είπε ο μπαμπάς μου έτσι σου τη λέω!

Να 'μαστε..

Τι απορείς;; Επειδή βλέπεις την Αττική Οδό. Ναι εκεί είναι. Πάνω από την Αττική Οδό. Δε σε ελκύει το μέρος;; Για δες και εδώ:


Αυτό κρύβεται πάνω από την Αττική Οδό.. Mε πάρκα στο ενδιάμεσο κάπως έτσι:


Δε σου θυμίζουν τίποτα εε?? Εεε είναι που έχουν κάτι από τη λέξη γυμναστήριο, που έχεις ξεχάσει.. Και ειδικές θέσεις για ποδήλατα! Ολλάνδία γίναμε λέμε:


Και ωραία άποψη βραδινής ρομαντικής βόλτας..



Πάλι τα παγωτά κοιτάς.. Πφφφ Τι θα κάνω με εσένα;;

Λοιπόν δε θα το πιστέψεις, εκτός από εμένα, τη λύση στο τσεπάκι τους για βραδινή βόλτα την είχαν κι άλλοι.. Όχι, όχι δεν κατάλαβες.. ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ, καθώς ήταν ασφυκτικά γεμάτο, από ανθρώπους που έτρεχαν, περπατούσαν, έκαναν γυμναστική στα πάρκα, έβγαζαν βόλτα τα κατοικίδια τους, χάζευαν , έτρωγαν παγωτό στα παγκάκια.. Και άλλους που ονειρεύονταν τη φοιτητική ζωή τους και γενικά έκαναν όνειρα για το μέλλον τους, πως θα είναι, που θα είναι.. Τι ακριβώς θα ήθελαν και άλλα τέτοια, που τώρα μοιάζουν πολύ συγκινητικά! Και εκεί λοιπόν που με φαντάζομαι με τηβέννους στην καλύτερη Σχολή να διαπρέπω και να ανακαλύπτω νέες μεθόδους μάρκετινγκ.. μου ‘ρχεται μια ερώτηση.. 

Είναι που είμαι και περίεργη βλέπεις: Βρε μπαμπά τι είναι η Μπαϊμπας;
Απάντηση: Η λεωφόρος που είμαστε παιδί μου!
Εγώ με τρελή απορία vol2: Αααα και γιατί λέγεται έτσι;
Μπαμπάς: Bypass παιδί μου, Bypass, η εγχείρηση καρδιάς..
Εγώ με ξεκάθαρα σχηματισμένο ερωτηματικό στο κεφάλι μου: Ε;; Και γιατί λέγεται έτσι;
Αποστομωτικός Μπαμπάς: Γιατί έρχονται εδώ και περπατάνε όσοι έχουν προβλήματα με την καρδιά τους και τους έχει πει ο γιατρός να περπατάνε, για να γλυτώσουν το Bypass..


Όλα αυτά σε μια εποχή που ακόμα το well-being δεν ήταν μόδα (δε σου λέω σε πόσο καιρό πριν αναφέρομαι).. Φαντάσου τι γίνεται τώρα.. Εμ είδες πόσο μπροστά είναι τα Βόρεια.. Αντε βρε θα γνωρίσεις και κόσμο, που σίγουρα θα γλυτώσει το bypass. Εγώ για σένα δουλεύω! Ακόμα να πάρεις παρέα και να έρθεις..; Εμένα θα με βρεις εκεί στα παγκάκια να τρώω παγωτό! Σε περιμένω και δεν είναι να περιμένω εκτός από περίεργη, είμαι και ανυπόμονη.. Γλυκιά σα μέλι όμως, γιατί είμαι και απ’ τα Μελίσσια!

Η πέρλα

2 σχόλια: