Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Epic -Food- Fails στην πόλη.


Για όσους με ξέρουν καλά…άλλο τρώω και άλλο δείχνω.

Πραγματικά αγαπώ πάραααα πολύ το καλό φαΐ.

Οι κόρες μου διαστέλλονται στο άκουσμα ακόμα μιας λιχουδιάς και φυσικά κάνω τα πάντα και πάω όπου και αν είναι για να την δοκιμάσω.

Ποτέ δεν θα πω όχι αν μου πεις  να πάμε για φαγητό.
Ποτέ δε θα ξεχάσεις την αντίδρασή μου μόλις δοκιμάζω κάτι πεντανόστιμο.
Και ποτέ δεν ξεχνώ τα μεγαλύτερα fails πιάτων.  
Σαν γαστρονομική απιστία  ένα πράμα. 
Και τα νεύρα μου καθόλου καλά μετά…

Με αυτό θα ασχοληθούμε λοιπόν φίλοι μου:
Τα μεγαλύτερα γαστρονομικά fails στην πόλη μας που δε θα ξεχάσουμε ποτέ.

 Ξεκινάω με τα δικά μου και αναμένω τα δικά σας.

Νο1  Μοσχαρίσια Μπριζόλα στην ταβέρνα ο Δρίτσας  (Χαλάνδρι)
Πιο σόλα και χτεσινή πεθαίνεις.  Ίσως ήταν μια κακή μέρα για το κατά άλλους
 « κλασική αξία»  ταβερνάκι.
Νο2  Σαρακοστιανή μπαγκέτα από τα Goodys.
Καλά δυσκολεύομαι και να το περιγράψω.
Ξεπήδαγαν από το ψωμάκι χταπόδια και καλαμάρια σαν να τα χαν αγοράσει από τα jumbo.
Παραδέχομαι βέβαια ότι πήγαινα γυρεύοντας με σαρακοστιανή μπαγκέτα…από τα Goodys!!
Νο3
Πίτσα Zante (Αγία Παρασκευή).
Βρέθηκα στο μαγαζί τελείως τυχαία και από τελείως  λάθος οδηγίες κάποιου γνωστού  και νόμιζα ότι θα φάω την πιο νόστιμη πίτσα ever.
Μόνο έτσι δεν ήταν για να φτάσαμε  ως εδώ..

Νο4 Μακαρόνια με κιμά από τον Κίτσουλα στο Χαλάνδρι.
Ξέρω ,ξέρω  πολλοί θα πέσετε να με φάτε για ένα από τα πιο αγαπημένα ταβερνάκια με τεράστια ιστορία.
Κλασικό στέκι των γιάπηδων της περιοχής.
Αλλά πραγματικά μη μου φέρνεις μετά από εκατοντάδες ώρες δουλειάς μακαρόνια με κιμά κρύα και παραβρασμένα.
ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΜΕ ΚΙΜΑ= ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΑΞΙΑ



Ευτυχώς τα fail ήταν τόσο λίγα σε σχέση με τα αγαπημένα μου μέρη για φαγητό στην γειτονιά μου (αναμένετε νεό post για αυτά).

Feel free να μοιραστείτε τα δικά σας.

Γιατί οι μέρες στην πόλη μας πρέπει να κυλούν ωραία. Σωστά;









4 σχόλια: